سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه چیست؟
معرفی برترین محصولات ، خدمات ، سایتها و مقالات مفید
معرفی برترین محصولات ، خدمات ، سایتها و مقالات مفید

بسم الله الرحمن الرحیم.
سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه چیست؟

با نگاهی به اینترنت و مشاهده شمار زیاد ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، انتخاب از میان آنها سخت و مشکل بنظر می رسد. در این متن ما سعی میکنیم ابتدا تعریف کلی از سامانه پیام کوتاه داشته و سپس مواردی که برای انتخاب یک سرویس دهنده خوب مورد نیاز است را در اختیار خواننده قرار دهیم.

تعریف سامانه پیام کوتاه: امروزه ارتباط مستقیم و دوطرفه با مخاطبان برای هر شرکت، سازمان یا نهادی از اهمیت خاصی برخوردار است و پیامک می تواند وسیله ای موثر برای یک ارتباط سریع و دوطرفه باشد. ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت علاوه بر سرعت، امکانات و ویژگیهای بسیاری میتواند در اختیار مشترک قرار دهد.
همانطور که برای ارسال پیامک با تلفن همراه، 1- گوشی 2- سیم کارت و 3- اعتبار ضروری می باشد، برای ارسال پیامک از طریق اینترنت نیز به 1- نرم افزار 2- شماره مجازی و 3- اعتبار یا همان شارژ پیامک مورد نیاز می باشد.

1- نرم افزار عبارتست از یک برنامه تحت وب یا ویندوز که امکانات متفاوتی از جمله ارسال و دریافت پیامک را در اختیار کاربر قرار میدهد.

2- شماره مجازی که می تواند از 6 تا 14 رقم باشد. تعداد ارقام شماره هیچ تاثیری در ارسال و دریافت پیامک ندارد اما بخاطر سپاری شماره های رند راحت تر است. مثلا 3000890009 یک شماره 10 رقمی رند است.
3- معمولا ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه تعرفه هر پیامک را شناور و بر اساس میزان خرید تعریف می کنند و هر چه میزان خرید بیشتر باشد هزینه ارسال هر پیامک کاهش می یابد.
ارسال اس ام اس انبوه,عقیق اس ام اس,پنل اس ام اس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط amir ali

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 34872
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1